Me Followers :3

Wednesday, August 31, 2011

A Simple Charity

Peace Be Upon You All :D

Yaww xD

Lemme ask ya smething..

Have u smiled today?

Do u know that a smile is considered as a charity to others?

Charity doesn't mean that u have to donate money,clothes or any items..

Charity(to me) is to make others happy..

And one of them is by smiling :)

Hehe don't u think making other people smile is just great? =)

U can even have the benefits too :D

Err..U dunno bout it???

Hey,don't play with me..Seriously u dunno bout it????


Haish..Then surely u won't know..

They said that when u smile always,u cn live longer =)

I believe that,because when u smile,it means that u are happy ^w^

Even though u r not,then u will be happy by smiling to others :)

Trust me,but MAKE SURE that u do it sincerely :)

If u do,then some miracle will happen :)


We doesn't care how will the smile looks like..

Even though u have a teeth like these :


Who cares???? =w=;;

Heee it's not like u r going to be killed by sharing ur smile..


If u smile like this..

Even I will run away =w=;;

D**n it looks like Chucky...

Hehe I always smile to others :)

I love sharing it because I can make me myself and the others happy :D

Yes,I smiled like this :3

Hey2!!Don't think that I'm gonna eat ya!!

It was done sincerely to u all u know..

I smiled sincerely :3333

Ehehe :3

Hehe to clear up my words,sincerity + smiling is really good 4 u n ur surroundings :3

So smile always xDD

Hehe there's a picture of me sharing a smile to u all xDD

Care to join me? =)

Eid Ul Fitr ^_^

Peace Be Upon You All!!

Uyahhh xDD

Lma dah x bkk blog nihh!!

Ahahahha xD

Hehe first of all,I wanna say


Ehehehe n congrats because u manage to go through Ramadhan peacefully :D

Hehe so this is the winning day brothers n sisters xD

I hope all of u enjoyed the Eid n dun play with any fireworks!!

U will just injured urself okay :D

Listen to this teacher ehehhehe

Enjoy xDD

Peace Be Upon You All ;D

Saturday, August 27, 2011

Trip To Home..Unique!!!

Peace Be Upon You All =)


Eehehe I just got back from Maktab xD

N welcome home sweet home :3

Alrte,during the last days,Azmeer is the one who went back first,followed by Jiji,Luke and Naim..

Luke will be staying at Naim's house because of something that I can't really remember =w=;;

Then the ones left is only me and Bahij xD

We'll be leaving at the same time because Rojik is gonna help by sending us to the bus station..

I was too happy to go back home until for the first time,I saw the room was so tidy =w=;;

Ehehe..No joke mann..


No kidding :3

Hehe while preparing some stuff,I noticed that I was keeping a lot of junks in the room =w=*

No wonder I have some difficulties on searching for something...

Heehe BUT!!!

I have already packed the clothes that I wanted to bring home!!



Ahhh..Just thinking bout it made me smile :3

At 5pm we started to depart..

And Ubai is coming with us xDD

Fuhh..I wore my new clothes xDD


Hehe..We arrived kinda early even though it was jam at that time..

So we decided to take a walk in TESCO..

We don't have anything to buy actually..

Just wanna waste our time :3 ehehe

Window shopping?Kind of xD

Then at 7pm,we were planning to eat at KFC..

Then Bahij said that it's still early..


After we went down...



Ahahahha xD so we need to line up xD

Ahahahahha xD suma buat muka xleh blah xDD

But we manage to buy some even though it was already breaking fast time =)

Hehe but wanna know where did we break our fast??




In the car!!ahahaha

We parked near the bus station n eat there xD

With all the bags in the car,ahahha adoi..xtau cmna nk describe dah..

Tp mmg enjoy gila siottt xD

Hehehe =)

The saddest part is when all of us are going to leave each other..

Even though only for a week..

But to think about it,tears almost(again,ALMOST) fell through my cheeks =')

Hehehe I Love Ya All!!

Peace Be Upon You =)

Saturday, August 20, 2011


Hehe love?What's the meaning of it? =) Now,shall we take on a survey to find one?Ehehehe

Attraction of different gender - Rojik

Keperluan,pengisian dalam hidup - Bahij

Love, is an invisible stuff, but ALL the mankind need it. =) - Wong Jing Hou

Cure n Care - Luke

Love,the best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched,they must be felt with the

heart... - Azmeer

love will arise wen doin some kind of freaking assig.. - Buvana

its all about feeling that cannot be describe by words. - Khalida

love is when two people; man and woman meet and show their feeling each other. Or some of them fall to other and the feeling is build. The true love is forever not only in life but also afterlife >w< - Count you in points : 1. can't be created 2. is subjective which means has levels depend on how much your care about he/she 3. only gifted from God when we have strong relationship such as marriage or parents(not couple bcoz its jus a weak bond) 4. has the starting and ending *except God 5. we can't imagine the love,but we only can feel it in hearts :) thats all i could give. - Khalis

OK..LOVE IS SIMPLE BUT cmplicated - Ada

love is cinta sayang suka
cinta berlandaskn jln Allah adalah cinta yg sebenar. cinta yg dipraktikkn dgn sentuhan dan pandangan bukanlah cinta, ianya nafsu semata2... / klo dah sah, sentuhan segala tu untuk meningkatkn lg rasa cinta dan sayang antara suami isteri - Ayein

it's not an easy word to describe....==lllll - Ubie

NONE. - Akkumaru

out of blue? haha. love is when you could shed your tears over someone when you know you couldn't bare to lose her. *amacam? does it make sense?* hhahaha. jiwang bhai. =P - Izzatul Nazihah

pd aku cinta itu perasaan jiwa semulajadi ~ yg menjadi fitrah dlm sifat manusia.....wujud bila tertarik kpd yg dcintai dgn penuh emosi dan gembira kerana itu =) - Azuan Syah Tahir

everyone needs love. sometimes,love can be shown in the most annoying things and actions. but,trust me,love comes from a sincere heart - Yana

love is food.. :) i love food so much.. ^^ food is much nicer that gf.. haha - Jiji

love is so subjective. its about the feeling of like to the person you never knew before. its about the bond that you have with your family member. its about appreciating your friends. love is actually the feeling of accepting sth or sb in you life. because to accept and to have them, is to love them. well, my opinion though. i dont know about others. hee, long comment. sorry empunya wall xD - Ferrero Rocher

umm.. idk actly~ lol.. neva tot about it.. i just go with da flow bt i think love is being stupid together i guess? i mean wouldnt it be more better if you were with someone ur comfortable with instead of getting embarrassed and controlling ur manners n stuff in front of them?? - Aira

hmm...a thing that contains all feeling: care,hate,angry,depression n etc is love!! - Ghajendra

ianya dekat dihati, tenang apabila mengingati, indah apabila bersama. tangis terasa indah, senyum bagaikan pelangi, hidup terasa terpandu.. ^___^ - Abu Huzaifah

erm, love is a feeling u can't force, u can't predict and sometimes love can make you go loco... ahhaaa,,, - Ada Vwiyah

For me, love is VERY painful.... That's all... lolz... - Saz~chan

love ain`t pure sometimes, and it kills people thou...making love to be more majestic, gotta show how cool u can be in ur relationship..that is what I comprehend bout LOVE..haha - Buku Ghadaffi

‎--3--) sumthing foolish~ full of lies~ and will crush u if it is not true~ - Phryseth

bg ak,love kalo men2..x yah la..bek sriyus tros..bwak smpai kalo bdk2 lg nk ber'love',mmg buang mse x bwak ke mne pon..unless mmg kte b'cnte ngn jodoh kte,a.k.a hubby..jgn smpai ilang sume bnd mse b'cnte baru nk nyesal..bia la cnte tu suci xde pe yg kotor..n,kalo bole,cari la dlu cnte kpd Allah..sbb ak pon tgh cari cnte tu yg kkal smpai ble2 n kte x kn skt ati..dats all ! - Syaima

a romantic feeling towards and trust towards someone... - Evie

‎ ak bnda ni adalah satu perasaan.yg mana 2 org saling memberi dan tafsiran ak ja.hehe - Ju

got feel lorr~~~ - Nini

LOVE,invisible yet blossom,deep and powerful.can make us smile. simple word to describe love, its amazingly overflowing through our vein and attack our heart..dush,explosion of is not smtng to play with. it smtng to take it seriously.. - Hasif

trust.. - Fakhrul

hrmmm,for me,a feeling where it make myself feel secure and happy when I am with that particular someone~it also a feeling that allow yourself to go beyond boundaries,just to protect that person you have this feeling with - Sempai

love is stupid,dont make love if your not ready to be that!hohoho.. - Alang

love ek...1 perasaan ikhlas yg dtg secara tetibe oleh setiap org...juga 1 perasaan sayang x kira kpd sesiapa..juga kepada tuhan....huhuhu..2 pd mksod ak ah...hehehe.. - Bob

love is when u have to let it go...if its really meant for u then it will come back searching for u without doubt...its true...actually... Love is also about their present. it will be there when u need it and it will go when u dint want it...but most of the time love will always be with you...which is the love of Allah... - Qaiyah

erm,,bagi feza,,cinta tu bererti pengorbanan. =) - Syafeza

something that we have to give in and give back
muncul xnpa kita sedar
sgt2 memberi kesan pada kita
especially 1st love
effect till the last breath
for those yg x tahu mcm mane nk ilangkn - Syanim

Enough for the surveys =D Now it's my turn to give my definition bout love...

Love?A feeling that is hard to be describe...A feeling that can bring us both happy n despair =) Guard it carefully if u got it because it is a rare item that is valuable =D Don't do something stupid because of love like committing suicide..Seriously.. :3

p/s : each one of us have their own definition bout love =) each people,different say xDDD tq 4 those who helped me in the survey =D tankies 4 lending ur time xDD

Thursday, August 18, 2011


Peace Be Upon You All =D



Okay,today is kinda interesting..

Besides went to 'Beijing' with Rojik,Bahij n Jer with a car less than 2 hours,something happened while I was hunting for food in the bazaar :3

Hehehehe like always,I usually went to bazaar at 6.30 or something like that..

Yeah..Because I can borrow Bro Tengku's motorcycle :3 Ehehehehe

Hey!I'm conserving energy okay!!!

-Duit minyak??-

Err let us go straight to the point okay?


I'm the one who really need something fast n already planned what I wanted to buy during the bazaar..

Like always,nasik with some chicken + some kuih + air biji selisih..

I think it is called that..I can't remember =w=;;

Hehehe then while walking..





I noticed people are gathering at a certain place like something happened there..

With a blur type of face + lack of hearing because MP3 is at my ears + tired bcoz juz got back from 'Beijing' + uneasy with the smokes...

I walk to the crowd...






The crowd is looking at!!!!




And that really reminds me at home QwQ

Mama usually made the pudding..

Huk hukk..

Now I'm missing home...




I wanna go home...


Chill arip!!




Peace Be Upon You All =D

p/s:dunno y,but I frequently buy water with tooo much inti inside =w=** I wan drinks!!!!!

New Header!!

Peace Be Upon You All =D


As u cn see up there I put a new header xDD

I loike :3

Me at Beijing...


Actually at Rantau Panjang hehehe..

Dats all yo!!

Peace be upon u all!!

p/s:credits to bahij 4 da cam n rojik 4 da car

Sunday, August 14, 2011

Assignment...Ohhh assignment..

Peace Be Upon You All =D

Uhh sorry for the late updates..

Starting to feel the heat of doing assignments..

Yeah..And going extra crazy about it...

Uhh nearly lost my mind..

Ahahahahha but still can control myself though..

Many things happened..


First,my phone started to have some problems..

Then..My lappy too is having stupid problems..but kinda glad i manage to copy all of the files in my pendrive..

Then..Stupid deja vuu is killing me...



I just have to chill =)


Chill xD ahahhahaa

Hehe after all,there'll be something good in the future right =)

So yeah..Chillin' is needed this time :3

So till next time yaww xDD

Peace Be Upon You All..

p/s: I'm losing my mind because of my laptop..Tankies to Jiji 4 borrowing his one...

Friday, August 5, 2011

I Wanna Be Myself..

Peace Be Upon You All =)

Erm =)

Let us just focus on the main theme okay?I know that I always put 2 or more stories in one post =)


I wanna be myself..

Kinda weird for me to say that right..

But for some who really do knows me well,they know what I do really mean =)

I wanna be myself..All of us have their own personality,and some have their own characteristics that people can easily spot them..I wanna be like that too...

Just for me,I'm lost here..I dunno which one I wanna be...I always tell others to be what you are =) But unfortunately,I didn't manage to find one for myself..I can't find my own true personality..

One of my friends always said like this,"I felt like I'm a parasite when I'm with you guys"

And that really hits me hard because to think of it,even though I always spending time with my friends,I really do have a slight feeling of the 'parasite' thingy..Is it me or it's just my imagination?Only God knows..

Truthfully,I can't really find my own personality yet..I always mimic others...I tried to be like them..But hey,life is short,so its better to be yourself right?Yeah..Those words..A person that gives advise to others but don't really know anything about himself...Such a sadistic person...

I wanna find the 'me' inside of me...But it has been a long journey since I manage to search for it..And till now,I can't even find any of it...I just take some from the others and use it...Not one of it are mine...Hahaha..

Just now I read one of my friend's blog, and one of the latest post about the family really do wanna make me cry...I kept thinking to myself after reading one of the post,

"Hey,can I do something like her?"

Erm..To think about it,my ego are just too big to do like that...Such an idiot I am..I do really have the same feelings like her,I just dunno HOW to express it..

I really hope I can find my true self..Because,


Peace Be Upon You All =)

p/s: Nice knowing ya

Wednesday, August 3, 2011

Luahan...Jap hehehe

Salam =D

Hehe entry kali ni nk guna BM sat..Menmnjg ja dlm BI kn =)


Kali ni nk luah perasaan skit =)

Huhhh (tarik nfs dlm2)...

START!! krp sgt la rsa sensitif kebelakangan ni...xtau ah sal ap..xp2..myb still dlm keadaan culture shock kna ka culture shock kat sni?nth la..syes bercmpur baur perasaan aq..normal la kn perasaan tu mslhnya aq kerap sgt la simpan perasaan tu n jrg nk cter kat org lain..lau ad pun x smpai setengah pun perasaan tu..hahahahaha..biaq ah..

Alrte..lps da smpai sni...suma org ad ideology sndr sal smething kn...hmm n utk aq,aq ska anggap batch2 aq(xpecially TESL) cm family x suma org kn pkq ingt lg first time aq ckp yg aq kn pnggil diorg sis n bro,t'kjut diorg ahahahaha..myb permintaan aq tu plek skit sbb x pnh kn org mnx cmtu secara public..slalunya private2..xpun msj nth rsa cm ptt aq jd straight forward sbb lau pusing2 ayt t aq jgk yg png...mmg da jd tabiat aq kn kerap png...padahal aq rsa cm buat2 ja png tu..ahahahaha sbnqnya aq fhm,just nk detail jer lg so that aq x slh mnx maaf la lau ad yg skt hati ngn perangai aq =D mnx maaf awl2 sbb tkt x smpat hehe..

Then aq perasan sgt2 n sedar yg aq jnis memaksa..aduhh..mmg xleh nk ubh la perangai aq nk suma bnda ikut timing sbb aq xnk la buat org lain ssh..padahal aq pun buat lmbt jgk hehhehe...aduh,lau leh buang perangai memksa kn bgs...sure org ska lau aq x pksa diorg..btoi knnnn ahahhaha...x ksh la sbg abg ka,kwn ka,ketua ka...suma tu sma ja...

Fuhh..Cinta?pergh..dia da mula balikkk...bru2 ni ja da tnm kat dlm hati nk study dlu...last2 sangkut jgkkk...hehe tp just mnt ja lahh..xdak la smpai nk buat awek...lau aq mau then lmar la hehe tp sure kna kmpul duit...asl?plek ka aq sbut sal kwen?aq ad la sbb aq sndr girl yg aq just aq diam2 ja xnk la sshkn diri sndr n dlm msa yg sma aq xnk ssh diri aq jgk sbb aq tau,mcm2 leh jd skang..

Hypocrite?hmm mmg dah sifat aq..snym ja dalam...pergh,png rsanya lau korg leh tgk dlm...nth snym ja mmnjg,tp dlm ngn gabak sedih,bnci,suma ad ott...gler lain perangai...huh...yg ni pun nk kna ubh...mmg sure kna ott...n msti try da besh 4 it!!hmm..nth....

Chicken? mmg penakut...mcm2 hal ott..nk trma amanah,mmg sure aq cuak..sbb aq tkt ap yg aq buat tu x jd...tkt amanah yg aq pgg tu hancur cmtu xnk la org bnci aq...xnk ott org rsa x sng ngn nk buat cmna...dlm dunia ni ad org yg akn suka n ad org yg x ska bila kita buat chill...(<--padahal dlm hati meraung habis)x ksh la dlm ap pun...nmpk berani,tp mmg x dpt nk pgg smething tnpa tgn ni menggeletar...dah la...

Mnx perhatian?sometimes ya,n sometimes don' kerap org ssh nk tau hehhehe..x ksh pun bkn ska menonjol..ahahhahhahaha!!ayt xleh blahhhh...nsb baik aq da kurg da anti-social tu..lau x mau tiap2 hari melantak laptop n x kluaq bilik..suma bnda buat sorg...ahhahahaha xleh blahhh...x ksh bila kia jtuh,sure kita nk tgn ad tlg kn =) ngh mnx simpati ja...plek la wehh perangai pun x phm..

Hmm..Finally?aq pun da x fhm ngn perangai aq dah...nk snym pun da cm tawar nk la lpk happy2..mslhnya aq berat mlot...nk berckp cm xdak topik...ceh..pstu nk org lain start sembang...ahahhah!!!da la tu..asyk2 dgq mp3..mau xnya nk org lain sembang ngn diri sndr..pstu bsing2 hehhee...insane?me???noooo....i think...


ahahhahaha xD

ayt naim yg syes aq ingt...hehehe

ntey all..


hehe entry kali ni just sja2 ja =) chill...

Monday, August 1, 2011

Ramadhan xDDD

Peace Be Upon You All!!

Yawww xD Whoot whooot!!

Hehehehe now the month of the year that we had been waiting for have arrived xDD

And itsssssssssss!!!!!


Hehehe even though I didn't manage to wake up eating my sahur,but at least I can endure the hungriness that is wild inside of me xDD

Fufufufufu for the first day,many things we will be experienced xDD

For some they have to cook for themselves xDD

And for others maybe its their first time breaking their fast away from their family =)

Don't worry,we will see our family back insyaAllah =D

So keep a smiling face xDDD


Now the drama really are making my head spinning...

Its my first time handling this kind of things..


Xp2..With da help of Senior Amir n da gang..


Sofea and the Main Committee =)

InsyaAllah we will proceed =D


(|-/>////[]////<)9 YUSHHHHH!!!!!

Alright =D That's all for now xDD

Take care okay =D

Jaa neee >w<)//

Peace Be Upon You All xDDD

p/s: Eating together is much more lovelier than eating alone :3 Agree?